Pop up shop for a day


Last month I met the talented stylist Anouk Brands in her Pop up Shop for a day at the Amsterdam Haarlemmerdijk, {You might remember I wrote about the VT Wonen Pop up Shop  in the same location}
Anouk was selling all kind of furniture and accessories she had been using for her styling projects. A great chance to get myself some linen cushions from Day and a cute velvet one from Sissy boy.

I absolutely am in love with Anouk her style and it was great to meet her and to hear more about her work. I was really surprised she loved my blog and how I decorated my home and thought it was really funny (and very sweet, thank you Anouk) how she helped me to decide between two shades of blue with the pictures of my home in her mind..... I mean what would you think, if a completely strange woman would tell you   "take this one it will look great in your place " !!   Anouk has some great plans for the future, so don't forget to check her website real soon again  ! ...  AnoukB - Total interior projects




Vorige maand heb ik styliste Anouk Brands ontmoet in haar Pop up Shop die zij een voor een dag aan de Amsterdamse  Haarlemmerdijk hield, {De VT Wonen Pop up Shop  was op dezelfde lokatie}
Anouk verkocht hier allerlei meubelen en accesoires die zij voor haar styling projekten gebruikt heeft.  Een mooie kans om een stel mooie linnen kussens van Day en een klein fluwelen kussentje van Sissy Boy aan te schaffen.

Ik vind Anouk haar style helemaal geweldig en vond het leuk haar te ontmoeten en over haar werk te praten. Ook leuk te merken dat zij mijn blog mooi vind en de manier waarop ik mijn huis inricht. Wat ik vooral heel leuk (en lief) vond was de manier waarop ze mij hielp beslissen tussen twee kleuren blauw met de foto's van mijn huis in haar hoofd..... Ik bedoel maar zo, wat zou jij denken als een compleet vreemde dame je zou zeggen   "Neem deze maar die zal echt geweldig in je huis staan " !! Anouk heeft nog een aantal mooie plannen voor de toekomst, dus hou haar website in de gaten! ...  AnoukB - Total interior projects

0 comments:

Post a Comment